REKLAMAČNÝ PORIADOK
Prevádzkovateľ liehovaru na pestovateľské pálenie ovocia (ďalej len "pálenice") vydáva tento reklamačný poriadok v súlade so zákonom NR SR č. 467/2002 Z. z. o výrobe a uvádzaní liehu na trh v znení neskorších predpisov a ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi.
- Pestovateľ, ktorý sa dohodol s prevádzkovateľom na poskytnutí služby výroby destilátu v pálenici, je oprávnený prípadnú svoju nespokojnosť v súvislosti s vyrobeným destilátom reklamovať.
- Reklamáciu kvality a množstva vyrobeného destilátu uplatňuje pestovateľ u zodpovednej osoby prevádzkovateľa ihneď po zistení nedostatku pri preberaní destilátu priamo v pálenici.
- Po prevzatí vyrobeného destilátu a opustení priestorov pálenice, stráca pestovateľ nárok na reklamáciu množstva a nameranej stupňovitosti vyrobeného destilátu.
- V prípade technickej poruchy alebo inej závady zo strany pestovateľskej pálenice, pri ktorej dôjde k znehodnoteniu kvasu, prevádzkovateľ pestovateľskej pálenice uhradí náklady spojené so znehodnotením kvasu ihned po zistení stavu.
- O reklamácii pestovateľa vyhotoví prevádzkovateľ záznam o reklamácii v dvoch rovnopisoch, z ktorých jeden zostáva u prevádzkovateľa a jeden sa odovzdá pestovateľovi
- Podpísaním žiadosti o výrobu destilátu žiadateľ súhlasí s podmienkami reklamačného poriadku.